1. Všeobecná ustanovení
Uděláme vše proto, abyste byli jako naši zákazníci zcela spokojeni. To je pro nás hlavní. Ale, aby se neřeklo, musí to mít nějaká pravidla! A proto tím, že u nás nakupujete, stvrzujete, že o těchto pravidlech víte a že s nimi souhlasíte.
Níže uvedené podmínky se týkají eletronického obchodu Polagraph. Hledáte-li obchodní podmínky služby “Půjčovna Polaroidů“, najdete je v přiloženém PDF.
2. Objednání zboží a služeb
Tím, že si u nás objednáte zboží, mezi námi vzniká kupní smlouva. Jejím předmětem je zboží uvedené ve vaší objednávce. Jeho konkrétní popis a vlastnosti, jež jsou u zboží na našem e-shopu uvedeny, jsou povětšinou převzaté z materiálů od výrobce – a proto nemůžeme ručit za jejich stoprocentní správnost. Proto – pokud máte jakékoliv dotazy nebo připomínky – neváhejte nám zavolat nebo napsat. Vše s vámi moc rádi dáme dohromady!
Slibujeme, že vám budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu, ať už se jedná o zboží nové či použité (především co se týče starých fotoaparátů Polaroid a starých fotoaparátů na klasickou fotografii). Naše zboží je vybaveno návodem, je pečlivě odzkoušené a zaručeně funkční. Pokud to některé z našeho zboží nesplňuje, je to v jeho popisu na e-shopu vždy napsáno.
Abyste u nás mohli nakupovat, je nutné v objednávce vyplnit veškeré požadované údaje. Odesláním takové objednávky mezi námi vzniká zmíněná kupní smlouva. Tu vám, bohužel, můžeme vypovědět v případě, že zboží z nějakého důvodu není skladem a nejsme schopni ho již sehnat za stejných podmínek (stejná cena, datum dodání apod.). Takovou situaci s vámi ale vždy nejdříve telefonicky probereme! Při dodání zboží bez vyčíslení DPH je použit zvláštní režim v souladu s paragrafem 90 zákona č.236/2004 o DPH ve znění pozdějších předpisů. To se týká především použitých fotoaparátů.
3. Potvrzení objednávky
Vaši objednávku ihned vidíme v systému – a hned, jakmile to bude možné, vám ji odešleme nebo připravíme k vyzvednutí. Většinou to bývá do dvou dnů, ale pokud se tak nestane, nezoufejte – rozhodně na vás nezapomeneme. Pokud je s objednávkou jakýkoliv problém nebo změna, vždycky vám dáme včas vědět. To, že nám vaše objednávka dorazila, vám potvrdíme pouze automaticky generovaným e-mailem. Jakmile je však připravena k vyzvednutí anebo odeslána k vám, dáme vám emailem vědět. Pokud se tak nestane, neváhejte se nám sami ozvat.
4. Zrušení objednávky
Když to bude (čistě náhodou) nutné, objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky či e-mailem. Stačí uvést jméno, e-mail, číslo objednávky a informaci, o jaké zboží jde.
5. Poštovné a balné
Objednané zboží vám zašleme Českou poštou anebo kurýrem DPD. Zboží zasíláme po platbě předem na účet (pomocí online platby nebo skrze PayPal), anebo vám ho můžeme zaslat na dobírku. Možné je také osobní vyzvednutí na naší pobočce (Polagraph Praha, Husinecká 14, Praha 3 anebo Polagraph Brno, Jezuitská 3, Brno) během její otevírací doby, a to až po e-mailovém nebo telefonickém potvrzení o tom, že je vaše objednávka k vyzvednutí připravena. Kupující je povinen si objednané zboží převzít a zaplatit za něj. V případě zakoupení zboží online je doklad o zaplacení ihned po zaplacení zboží kupujícímu dostupný po přihlášení do našeho online obchodu.
Cena poštovného najdete na stránce Doprava a poštovné.
6. Dodací lhůta
Snažíme se být skutečně rychlí a veškeré zboží máme skladem – a tak slibujeme, že k vám poletí hned jak to půjde. Dodací doba je většinou 2-3 dny, prakticky vždy však do týdne. V případě, že některé zboží nebude skladem, dáme vám hned vědět – a nějak to určitě vymyslíme!
7. Výměna či vrácení zboží
V případě potřeby vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu (Polagraph, Michael Čáp, Husinecká 14, Praha 3, 130 00).
Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující. V balíku, prosím, uveďte číslo objednávky a informace o tom, co a jak máme udělat! Výměna či vrácení zboží je možná nejpozději do 14ti dnů od zakoupení. Obojí je možné pouze za předpokladu, že nám bude zboží vráceno neporušené a v nepoškozeném originálním obalu s kopií faktury. Případné vrácení peněz pak provádíme bankovním převodem.
8. Reklamace a záruka
Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou s vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré nové zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Lhůta 24 měsíců se netýká použitého zboží. Na použité zboží se vztahuje záruka 6 měsíců, není-li uvedeno jinak.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
1) Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem či písemně.
2) Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu.
3) Do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu, kontakt a číslo objednávky.
4) Přibalte, prosím, doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.
9. Věrnostní program
Pokud se u nás registrujete, za každý nákup se vám přičítají body do věrnostního programu. Jakmile dosáhnete určitého počtu bodů, získáváte nárok na slevu specifikovanou v podmínkách věrnostního programu. Sleva se vztahuje na veškeré zboží a je pevně vázána na uživatelské jméno a e-mail uvedený v registraci. Sleva je nepřenosná a nesměnitelná za hotovost. Vyhrazujeme si právo podmínky věrnostního programu bez předchozího upozornění změnit či věrnostní program zrušit. Sleva není vymahatelná.
10. Další ustanovení
Ceny uvedené na našem e-shopu jsou konečné včetně všech daní a neobsahují cenu za dopravu. Přijímáme platby kartou, hotově při osobním vyzvednutí zboží, i skrze PayPal či poštovní dobírku. Kupující neplatí žádné extra poplatky dle druhu platby, s vyjímkou příplatku za dobírku.
Fotografie na našem e-shopu mohou být ilustrativní a nezobrazovat konkrétně daný kus nabízeného zboží. Obzvláště u použitého zboží se může stav daného kusu lišit. Nabízené zboží je vždy perfektně funkční, odlišnosti v optické stavu však nejsou důvodem k uznání reklamace.
11. EET (Elektronická evidence tržeb)
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Šetříme lesy! A proto najdete povinné údaje pro EET přímo na faktuře, ať netiskneme dvě účtenky. V případě online objednávky, kterou vám doručíme domů, najdete fakturu s EET kódy v mailu hned ve chvíli, kdy objednávku odešleme. A pokud si vyzvednete objednávku osobně v Polagraphu, na místě si můžete vybrat, zda vám ji máme vytisknout anebo poslat mailem.
12. GDPR (nařízení o ochraně osobních údajů)
Náš web je plně kompatibilní s nařízením GDPR. Více informací o tom, jak nakládáme s osobními údaji, se můžete dočíst na naší stránce věnované problematice GDPR.
Název firmy: Polagraph
Provozovatel: Michal Čáp
Adresa: Na Míčánkách 435/1
Město: Praha 10
Tel.: 777 717 569
IČO: 75392771
DIČ: 8812270060
Zákony a předpisy:
zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů